4669
Sök

turboperformanceclub dekal...

730 Inlägg
9 augusti 2008
Trådstartare
#1
Shenna... måste man vara medlem för att skaffa sig en tpc dekal ?? Och e det bara jag som får upp " Klubbshopen är för närvarande stäng , var god kom igen vid ett senare tillfälle"...
Shit den ända dekalen ja vill ha i ruta ju... smile

Mvh // Charlie

Fölkesberg Racing =)

One Man Clan
4 287 Inlägg
9 augusti 2008
#2
måste bara fråga.... tycker du att du har rätt "performance" för att skriva de på din bil ?


730 Inlägg
9 augusti 2008
Trådstartare
#3
Xuri skrev:
måste bara fråga.... tycker du att du har rätt "performance" för att skriva de på din bil ?

alla sliskiga volvo raggare med volvo har ju de... så kan man väl säga att jag har ju inge extremt... men den ända dekal ja tkr e snygg att ha i frakrutan... Den eller inget smile)

Fölkesberg Racing =)

One Man Clan
4 287 Inlägg
9 augusti 2008
#4
måste du ha något i rutan då ? :p


2 953 Inlägg
9 augusti 2008
#5
Shallie skrev:
Xuri skrev:
måste bara fråga.... tycker du att du har rätt "performance" för att skriva de på din bil ?

alla sliskiga volvo raggare med volvo har ju de... så kan man väl säga att jag har ju inge extremt... men den ända dekal ja tkr e snygg att ha i frakrutan... Den eller inget smile)

måste presis inte ha trimmade turbo bilar för att ha den dekalen då den dekalen är för alla med volvo turbo..sen behöver man inte vara medlemm för att skaffa den

Zombies, coming soon to a city near you!
www.nesdb.se ditt 8-bit forum på nätet

One Man Clan
4 287 Inlägg
10 augusti 2008
#6
xorox_88 skrev:
Shallie skrev:
Xuri skrev:
måste bara fråga.... tycker du att du har rätt "performance" för att skriva de på din bil ?

alla sliskiga volvo raggare med volvo har ju de... så kan man väl säga att jag har ju inge extremt... men den ända dekal ja tkr e snygg att ha i frakrutan... Den eller inget smile)

måste presis inte ha trimmade turbo bilar för att ha den dekalen då den dekalen är för alla med volvo turbo..sen behöver man inte vara medlemm för att skaffa den

nä men de finns ju flera orsaker ta ordet sliskiga volvoraggare...folk som kör omkring med sönderostad 240 å 740isar med ett jävla klipp i enligt dom... Är de en turbo så måste man ha sån dekal å med den dekalen på så går bilen ännu fortare.... Å man kan ju i alla fall försöka efterlikna namnet...

Turbo performance club å Volvo performance står de i dom flesta...so what ? bilarna är ju knappt chippade... å vilken performance en volvo turbo har std..

som om hells angels skulle börja sälja dekaler å små reg skyltar te barnvagnar...


4 824 Inlägg
10 augusti 2008
#7
Shallie skrev:
Shenna... måste man vara medlem för att skaffa sig en tpc dekal ?? Och e det bara jag som får upp " Klubbshopen är för närvarande stäng , var god kom igen vid ett senare tillfälle"...
Shit den ända dekalen ja vill ha i ruta ju... smile

Mvh // Charlie

Nej man måste inte vara medlem för att ha en sån dekal men varför köra omkring med en klubb dekal som man inte är medlem i klubben?

Att det står " Klubbshopen är för närvarande stäng , var god kom igen vid ett senare tillfälle" beror på att klubbshopen är stäng just nu, precis som det står i meddelandet wink

Mvh Christian
kör du före så väntar jag där framme.

730 Inlägg
10 augusti 2008
Trådstartare
#8
Christian S skrev:
Shallie skrev:
Shenna... måste man vara medlem för att skaffa sig en tpc dekal ?? Och e det bara jag som får upp " Klubbshopen är för närvarande stäng , var god kom igen vid ett senare tillfälle"...
Shit den ända dekalen ja vill ha i ruta ju... smile

Mvh // Charlie

Nej man måste inte vara medlem för att ha en sån dekal men varför köra omkring med en klubb dekal som man inte är medlem i klubben?

Att det står " Klubbshopen är för närvarande stäng , var god kom igen vid ett senare tillfälle" beror på att klubbshopen är stäng just nu, precis som det står i meddelandet wink

Finnemang smile) aah presic men bara så det inte stog så för mig wink så det vart så allmänt smile) Hoppas den öppnar snart...

Fölkesberg Racing =)

1 567 Inlägg
10 augusti 2008
#9
Shallie skrev:
Shenna... måste man vara medlem för att skaffa sig en tpc dekal ?? Och e det bara jag som får upp " Klubbshopen är för närvarande stäng , var god kom igen vid ett senare tillfälle"...
Shit den ända dekalen ja vill ha i ruta ju... smile

Mvh // Charlie

Varför blir du inte medlem på TPC ändå då ??..Det kostar ju knappt något alls!!

What does a 9 volt battery and a girls asshole have in common?
You know it's wrong, but sooner or later your gonna put your tongue on it
im not drunk that's just torque steer 3 MPS

4 824 Inlägg
10 augusti 2008
#10
Medlemmsavgiften ligger på 400:-/år, blir man medlem nu så betalar man för resten av året + nästa år alltså kan du utnyttja rabatterna hos våra partners osv under en lång tid framöver innan du behöver betala nån medlemsavgift igen.

Här hittar du var vi har rabatt nånstans http://www.turboperformanceclub.com/abo … e=partners
Information angående klubbshopen hittar du här på vårat forum http://forum.turboperformanceclub.com/v … 7a0f6c037e

Mvh Christian
kör du före så väntar jag där framme.


Sök