Shallie skrev:
Shenna... måste man vara medlem för att skaffa sig en tpc dekal ?? Och e det bara jag som får upp " Klubbshopen är för närvarande stäng , var god kom igen vid ett senare tillfälle"...
Shit den ända dekalen ja vill ha i ruta ju...

Mvh // Charlie
Varför blir du inte medlem på TPC ändå då ??..Det kostar ju knappt något alls!!
What does a 9 volt battery and a girls asshole have in common?
You know it's wrong, but sooner or later your gonna put your tongue on it
im not drunk that's just torque steer 3 MPS