4827
Sök

Dörrsidor volvo 960

332 Inlägg
12 augusti 2008
Trådstartare
#1
Som flera säkert vet så tillhör det ju "volvosjukan" hos bilarna i 900-serien att dörrsidoskinnet viker upp sej eller skrynklar sej ..
Nån som vet ett sätt att bli av me dessa väck o återställa dörrsidan igen?
Tack för svar


417 Inlägg
12 augusti 2008
#2
Om det bara är väck på ovansidan kan det gå att få bort dom hyffsat. Tidsödande? Ja!
Hade väck på båda panelerna fram i min bil & lämnade in dom till Top´N Trim bilskräddare i Helsingborg.

Det blev hyffsat, men syntes något om man kolla noga. De gick till väga så att de pillade upp vecken och jobbade med värmepistol för att forma till dom + att de limmade dit vinylen igen & skar av överflödet...

mvh/Jocke


Sök