16 augusti 2008
Trådstartare
Har väntat och väntat, försenade flera veckor från USA. Och sen slarvar Schenker bort dom här hemma i sverige ett tag

.
Och när jag äntligen fick dom hade dom skickat med FEL centreringsringar

. Tack och lov hade dom storleken jag behöve på Däckia så det löste sig

.
Mer bilder finns på min sida!
Tycker ni jag gjorde ett dåligt köp, håll det för er själva

!
Nöjd
!
Arguing with someone on the internet is like beeing in the special olympics.
Even if you win, you are still retarded