4137
Sök

Nya fälgarna äntligen på! Mustang 2004

164 Inlägg
16 augusti 2008
Trådstartare
#1
Har väntat och väntat, försenade flera veckor från USA. Och sen slarvar Schenker bort dom här hemma i sverige ett tag tongue.
Och när jag äntligen fick dom hade dom skickat med FEL centreringsringar yikes. Tack och lov hade dom storleken jag behöve på Däckia så det löste sig smile.
Mer bilder finns på min sida!

Tycker ni jag gjorde ett dåligt köp, håll det för er själva tongue!


https://www1.garaget.org/gallery/archive/53793/432039_o8hxsa.jpg
Nöjd smile!

Arguing with someone on the internet is like beeing in the special olympics.
Even if you win, you are still retarded

OEM <3
6 957 Inlägg
16 augusti 2008
#2
e55boy skrev:
Har väntat och väntat, försenade flera veckor från USA. Och sen slarvar Schenker bort dom här hemma i sverige ett tag tongue.
Och när jag äntligen fick dom hade dom skickat med FEL centreringsringar yikes. Tack och lov hade dom storleken jag behöve på Däckia så det löste sig smile.
Mer bilder finns på min sida!

Tycker ni jag gjorde ett dåligt köp, håll det för er själva tongue!


http://www1.garaget.org/gallery/archive/53793/432039_o8hxsa.jpg
Nöjd smile!

Blev nice, men blogga ist wink

OEM <3

Masterworks
16 augusti 2008
#3
Riktigt snyggt blev det!  smile

\m/(><)\m/
742 Inlägg
16 augusti 2008
#4
Fälgar med mörkt centrum och blank kant är ju så jävla nice.. tummen upp

Keso är köttfärs gjord på mumintroll


Sök