17 augusti 2008
Trådstartare
Hittar ingen annan tråd om det jag söker...
Ska ta bort de två "fläcktblåsen" i mitten på min 940 för att sätta dit några mätare istället, men jag får inte bort själva ramen. Så hur gör man? Vill hälst inte förstöra något, därav frågan.
finns det någon annan tråd där det står så ber jag om ursäkt för att jag startat en ny.
Tack på förhand