15 augusti 2008
Trådstartare
Jag tycker INTE om rött! Men alla jävla lampor i bilen är ju röd!
Vid hastighetsmätarn, alla knappar, el-hissknappar osv.
Är det nån som vet precis hur svårt det är att byta ut alla skit-lampor??
Elle e de en piece of cake?
My life, My mess