9 september 2008
Trådstartare
ja de är ett kitt..
har ej instruktionerna här..dom är 150 km härigrån..
ja kan ju inte lägga plus plus minus minus..då monokopplar ja ju de:P
ne ja kör lagom på gain:) hehe
dugliga grejjor iaf:)
de ja funderar på är skall jag göra kopplingen fr delnings filtret kommer ju + och - höger sida,samt lika vänster..
är de där ja skall göra nån koppling för o brygga men ha de i 4ohm o inte sänka till 2ohm.. elr kan ja endast köra i 2ohm då me ett kitt..dvs
är du me? hehe