köpte vit färg på biltema, trodde jag...

FreddeK
8 september 2008 ·

Defcon skrev:
Stäng Tråden !!!

det avgör inte du!

p-nyhlen Quattro - bar å åk
8 september 2008 · 621 Inlägg

man ska inte vara dum-snål. Köp dyrare färg och få bättre färg

Varför ha en turbo när man kan ha två?!?
skjortan Down n`out
8 september 2008 · 514 Inlägg

haha gjort samma sak big_smile när ja hadde en gammal 70 en gång i tiden så skulle jag lacka något kommer inte ihåg va de va men de skulle va rött big_smile så köpte mej en röd burk på biltema big_smile hahd et blev ljus orange xd

Down n`out
Defcon Renaultskadad
8 september 2008 · 694 Inlägg

amen snacka om meningslöst gnäll.. hade vart en sak om han bättrat en ny c70 lr ngt.. men d e ju fan bara sketen färg ! palla ens lägga upp en tråd för d !

evilaudio
8 september 2008 · 16 195 Inlägg

Android skrev:

Brandis skrev:

Portal skrev:
åk in till biltema och säg till dem att det blivit något fel med färgen. är du trevlig mot dem så är dem nog tillräckligt trevliga och fixar fram en vit färg åt dig smile

någon som varit i sthlm och blivit bemött av en snäll människa där när man ska byta något? dom 4 gångerna jag varit där har dom  tittat snett som fan och jämrat sig över proceduren.. så man nästan inte vill byta grejerna för dom är så jävla jobbiga och ska klaga hela tiden på en. men nu är ju sthlmarna en egen "art" med egna lagar och regler kring uppförande inför andra, jag kanske gjorde fel? i linköping va dom iallafall skit trevliga

Ja. Aldrig varit några problem.

har bytt saker på biltema typ 5 ggr å de har aldrig varit nå problem..big_smile  bara man e trevlig å förklara va som e fel samt att man har ett kvitto samt karongen me sig så e de inga problem..

www.supersonic.se de mesta inom PA-ljud
www.stylingwebben.se LEDs,xenon samt MOMOprodukter
http://seastreamsgarage.se/
Stiffeh Team ZimpTech
10 september 2008 · 100 Inlägg

Absolut inget fel på biltema tongue dom har blivit bra med åren o Här i Helsingborg är dom med jätte trevliga o vänliga mot kunderna. Precis, sen handlar det om 40 :- Det kan ju vara att nån snorunge har sprunigit runt o bytat Korkar!? Eller? kan det inte va så? :p Jag brukar alltid kolla art. nr. tongue

Senast redigerat av Stiff3 (10 september 2008)

Audi S3 (2007)
FreddeK
11 september 2008 ·

Defcon skrev:
amen snacka om meningslöst gnäll.. hade vart en sak om han bättrat en ny c70 lr ngt.. men d e ju fan bara sketen färg ! palla ens lägga upp en tråd för d !

Om det stör dig så mycket så kan du väl skita att kolla tråden då? ett klick bort vettu!

TenZer N.O.S Cruisers Stockholm
11 september 2008 · 3 404 Inlägg

zortep skrev:
hallåå ! burken kostar typ 40 kr , lägg ner !

Färgen ja, men tänk allt arbete som kan vara kastat åt fanders?! Lackade min grill med någonting som biltema kallade SVART, min grill är numer grå... (hade inte tid att göra om och har inte haft lust att göra någonting åt det än)

Första och sista gången jag köpte färg hos feltema

Senast redigerat av TenZer (11 september 2008)

Rock'n Roll
Saab 9000cs 2.3 16 Turbo "Jakt Attack Spaning" (1992)
Volvo 945 GL "Skåpet" (1993)
MrKerm Avstängd
11 september 2008 · 1 557 Inlägg

Måste vara som någon skrev någon som bytt lock på just din burk hmm

Senast redigerat av MrKerm (11 september 2008)

R.I.P GBrt :/
Nya friska tag i G.S.R ! Kommer snart hända något mer kul :)
www.goteborgsstreetracing.se
evilaudio
11 september 2008 · 16 195 Inlägg

TenZer skrev:

zortep skrev:
hallåå ! burken kostar typ 40 kr , lägg ner !

Färgen ja, men tänk allt arbete som kan vara kastat åt fanders?! Lackade min grill med någonting som biltema kallade SVART, min grill är numer grå... (hade inte tid att göra om och har inte haft lust att göra någonting åt det än)

Första och sista gången jag köpte färg hos feltema

hat köpt färg på biltema massa ggr men bara haft "problem" en gång då de inte fanns nån drivgas i burken.

www.supersonic.se de mesta inom PA-ljud
www.stylingwebben.se LEDs,xenon samt MOMOprodukter
http://seastreamsgarage.se/
evilaudio
11 september 2008 · 16 195 Inlägg

MrKerm skrev:
Måste vara som någon skrev någon som bytt lock på just din burk hmm

de därför man läser under burken för de står i botten på burken va de e för färg.

www.supersonic.se de mesta inom PA-ljud
www.stylingwebben.se LEDs,xenon samt MOMOprodukter
http://seastreamsgarage.se/
TenZer N.O.S Cruisers Stockholm
11 september 2008 · 3 404 Inlägg

evilaudio skrev:

TenZer skrev:

zortep skrev:
hallåå ! burken kostar typ 40 kr , lägg ner !

Färgen ja, men tänk allt arbete som kan vara kastat åt fanders?! Lackade min grill med någonting som biltema kallade SVART, min grill är numer grå... (hade inte tid att göra om och har inte haft lust att göra någonting åt det än)

Första och sista gången jag köpte färg hos feltema

hat köpt färg på biltema massa ggr men bara haft "problem" en gång då de inte fanns nån drivgas i burken.

Ok, nu köper jag bara kvalitetsfärg och vet i vart fall vad jag får: ett som planerat ressultat. Ska färgen vara mattsvart så förväntar jag mig även att objektet i fråga blir mattsvart och inte halvglansigt grå

Rock'n Roll
Saab 9000cs 2.3 16 Turbo "Jakt Attack Spaning" (1992)
Volvo 945 GL "Skåpet" (1993)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang