13 september 2008
Trådstartare
Provspelade i bilen, allt såg bra ut. Efter några minuter la den av, lät inget den bara sa hejdå och stängdes av. Säkringen gick... Nå skit är väl felkopplat då tänkte jag, men det spelade ju då som det ska innan. Sen sa den tack. Åkte å bytte säkring, provade i en annan bil men den går inte å starta, får inte ens upp displayen.
En bra stereo är det dessutom, en Alpine 9855.
Går det att laga tro? Ska höra med en återförsäljare, men nån av er som har nån humm om vad det kan vara för nå problem? Är den bränd? Bara skit, kasta... eller går det eventuellt å laga?
Mvh Emil