13 september 2008
Trådstartare
Hej jag har en honda civic type r 2002.Jag tänkte bytta radio sargen men har stött på ett problem.
Jag har losat radio rargen men har problem med dom tre reglagen.Dom sitter fortfarande fast i sargen.
Tror nog att det e lätt men vet man inte hur man losar dom så tar man ju sönder..taksam för svar..
Har fixat detta ..ni kan ta bort tråden..
Senast redigerat av Coder (14 september 2008)