16 september 2008
Trådstartare
Tja, jag skulle behöva hjälp bigtime med elfelet på min bmw
Det är en 525:a -89 E34
All invändig el är fruktansvärt seg i bilen. Vindtutetorkarna tar ca 1 minut att gå ett helt varv och stereon står mestadels och blinkar. Elhissar och eltakluckan går även dom väldigt segt att öppna och stänga. uppskattningsvis 1 minut där också..
Det är inget fel utvändigt då alla lampor lyser som de ska och motor går igång med en gång, så att batteriet skulle vara dålig kan vi utesluta med en gång.
Är det någon som känner igen detta fel eller har haft något liknande? Väldigt tacksam för svar // Björn