Det är nog som många säger och du själv att det är INTE så många som verkligen har hört / Sett en RE XXX bas i verkligheten..... Tyvärr.
Kommer med säkerhet bli flera under nästa år då det finns en tendens till att stereo bilar går i ide i Sverige.
Finns endast ett fåtal av dessa basar och då just XXX18 i Sverige och då blir det själv klart att det endast finns få som har då fått tillfälle att lyssna och uppleva en sådan.
Jag har lyssnat på XXX12, XXX15 & XXX18 i olika set up och jag gillar den men mitt ord är ju alltid partiskt.
Mitt råd är till dig att bygg, labba & testa dig fram sen ser du om DU gillar den! Det är ju det som är viktigast eller?
Senast redigerat av MrCalle (17 september 2008)