7478
Sök

Oljud från baslådan

824 Inlägg
20 september 2008
Trådstartare
#1
kopplade in lite ljud i bilen i veckan men har ett problem, Det brusar och kommer oljud från basen, har man igång bilen blir det värre när man ökar varvtalet.
Det var dragna kablar när jag köpte bilen så jag tänkte att det var något fel på dom, men jag testade med nya kablar och det blev ingen skillnad. testade även med ett annat slutsteg och baslåda.
återstår bara stereon, kan det vara den det är fel på?


1 045 Inlägg
20 september 2008
#2
kan vara signal jorden som är trasig på stereon, om det viner,,

prova koppla en kabel från höljet på lågnivå kontakten till chassit på stereon, slutar det då så sitter det i cdn,
kostar inte mycket att få lagat hos en elektriker.



Sök