7480
Sök

Magnat aggressor. ett litet problem....

1 468 Inlägg
21 september 2008
Trådstartare
#1
Hej. Jag har en magnat aggressor 5000DM 20" och en magnat aggressor 6000 24".

Men jag har ett litet problem.
Jag har ett köpt ett slutsteg på 7000w-rms för 16.000:- vilket är lite för starkt för dessa basar.
Vet ni någon som kan tänka sig byta 2 kicker solox-18 mot dessa?
eller en bas mot en bas

20"arn köptes för 12.000:- och ligger på 2000w
24"arn köptes för 14.000:- och ligger på 1000w

mvh


Vorsprung durch Technik
2 432 Inlägg
21 september 2008
#2
jag vill ha  men  har ingen solo att byta med  xD


Sök