4411
Sök

polisradio-funkar?

279 Inlägg
29 april 2006
Trådstartare
tja, tänkte kolla med er om hur det funkar med polisradior idag? för 2-3år sen funka det ganska bra tyckte jag, men idag sad .. o jag har ändå prövat med dom "nyaste" grejerna.. har dom övergått till det mobila nätet? f-n skulle ju va omöjligt o lyssna med sammanhang med alla andra samtal då:( .. el är det jag som alltid kör i dödzon?(knappast troligt)

two lies don´t cancel each other out

Lord
125 Inlägg
29 april 2006
diforce skrev:
tja, tänkte kolla med er om hur det funkar med polisradior idag? för 2-3år sen funka det ganska bra tyckte jag, men idag sad .. o jag har ändå prövat med dom "nyaste" grejerna.. har dom övergått till det mobila nätet? f-n skulle ju va omöjligt o lyssna med sammanhang med alla andra samtal då:( .. el är det jag som alltid kör i dödzon?(knappast troligt)

Jag har polisradio som brukar hänga med mig lite överallt och jag tycker att det är ett jävla tjatter där hela tiden... Men det kanske bara är här i Västerås som dom använder radios flitigt? smile Det gäller ju att programera alla kanal dom använder. Den har ju sina lokala kanaler och de nationella kanalerna.

Kör snabbt, Spara tid!
http://www.garaget.org/?car=27316

1 741 Inlägg
29 april 2006
jag har en gammal sak.. den funkar rättså bra.. där pratar dom ju ganska flitigt då dom larmar om något eller dyl.
men annars är det ju oftast taxi som tjatar som fanken..  men den kanalen brukar jag stänga av. känns inte så givande..
eller iofs försöka hinna föra och sno deras kunder..  vore nog jätte uppskattat. hehe

så ja.. dom används än och kan vara bra att ha med sig då man ska ut och rasta alla hästarna samtidigt.

When it feels like you have full control!
You are not driving fast enough!

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=69250 <-- Min projekttråd.

SSS -12
3 217 Inlägg
29 april 2006
Just det tecman, alla hästarna tongue

Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu

279 Inlägg
29 april 2006
Trådstartare
ja dom funkar så sett, men betydligt sämre än förr tycker jag.. tänkte bara kolla om nån håller med?  annars taxi o dyl e det samma prat på (fast har det borttryckt då;) )

two lies don´t cancel each other out

Sök