23 september 2008
Trådstartare
Hej!
Jag ska byta kontakten till tändningslåset då den har blivit glapp.
Jag har plockat bort alla kåpor, ratten och alla spakar och elektronik runt tändningslåset.
Så nu är det bara hållaren till tändningslåset kvar som sitter fast axeln.
Men jag får inte bort resten.
Någon som vet hur jag bär mig åt för att få bort resten?
Tacksam för svar!
Mvh
Tobias