Antingen sätter du basarna på varsin kanal och kopplar talspolarna parallellt, eller så bryggkopplar du två av stegets kanaler och sätter båda basarna där (talspolarna fortfarande parallellt men basarna seriekopplas med varandra så att totala impedansen blir 4 Ohm).
Slutresultatet blir samma oavsett vilken av dessa två kopplingsvarianter du väljer.
Kitet kopplas som vanligt på varsin kanal.