2893
Sök

Bildkvalitet

7 Inlägg
24 september 2008
Trådstartare
vafan e felet på denna sida? min bil låstes med motivering, för dålig bildkvalitet, nu vet jag ju inte va de e för fel på kvaliteten på en systemkamera för ett antal tusen, är inga mobilbilder som moderator skriver, låser fan alla mina bilar av olika skit anledningar, börjar tröttna rätt skapligt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

DFFL
9 020 Inlägg
24 september 2008
Visa en bild.
För bilderna i ditt galleri är fan inte tagna med en systemkamera för ett antal tusen, är de det så är du en usel fotograf.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

7 Inlägg
24 september 2008
Trådstartare
må hända att ja inte e bästa fotografen, men skiljer mina bilder sig så mkt från andras bilder här på garaget att dom inte ens ska få visas?

Häst
1 099 Inlägg
24 september 2008
Abbe_242 skrev:
må hända att ja inte e bästa fotografen, men skiljer mina bilder sig så mkt från andras bilder här på garaget att dom inte ens ska få visas?

No offence, men bilderna i ditt galleri ser ut att vara tagna med mobilkamera..
Sen vet jag ju inte hur bilderna på dina låsta bilar såg ut.

Edit: dock inte bilderna på 740in. De såg ju ordentliga ut.
Senast redigerat av DoT (24 september 2008)

Än är inte den sista idioten född..

7 Inlägg
24 september 2008
Trådstartare
bilderna på min 740 som finns i galleri är av samma kaliber som dom i min låsta, största anledningen till låsning var nog att min flickvän poserade på en av bilderna som jag tog bort efter moderators önskemål, men då bilen låstes igen med motivering för mörka o dåliga bilder, samma sak med min förra bil; jag menar är jag i särklass en dålig fotograf eller stör sig nån på mig, för surfar ja runt här på garaget så hittar jag bilar som är både risigare med sämre bilder:P

Häst
1 099 Inlägg
24 september 2008
Är bilderna av samma kvalité som bilderna av 740in så förstår jag inte riktigt varför de blev låsta hmm.. Har även jag sett mycket sämre bilder än de där.
Men ta ett gäng nya bilder och hoppas på det bästa?
Senast redigerat av DoT (24 september 2008)

7 Inlägg
24 september 2008
Trådstartare
tackar för de tipset tongue

Häst
1 099 Inlägg
24 september 2008
Abbe_242 skrev:
tackar för de tipset tongue

Haha.. Jo det hade du nog redan tänkt ut wink.

smile

7 Inlägg
24 september 2008
Trådstartare
joo precis tongue

Lackerare/Rekondare
834 Inlägg
24 september 2008
Testa att ta lite bilder där bilen är mitt på kortet, där den inte står i något dike och inte har några buskar framför sig så ska det nog gå bra.

Sök