4584
Sök

Någon som har erfarenhet av ssautochrome.com?

Svindåre
1 433 Inlägg
24 september 2008
Trådstartare
tja, tänkte beställa lite delar till bilen. Hittade en bra sida (www.ssautochrome.com). Är det någon som har handlat där? och om så är fallet, hade ni några problem med företaget?

Tack på förhand

They called us a Dead Generation, they told us that we wouldn't survive
They left us alone in the maelstrom, as you can see we're all clearly alive!

Feminism; Idelogin bottnar i att alla män är svin, och att kvinnor är lika bra som männen
Stairway to heaven or highway to hell? i´ll think i choose the highway!

Asgammal medlem.
2 246 Inlägg
24 september 2008
vad ska du köpa där?

174 Inlägg
25 september 2008
Har inte handlat där personligen men kom ihåg att det vart lite diskussioner om just SSAC för några år sen på 200sx.nu.
Turboaggregaten är inte TDxx/T28 o.s.v, det är kopior som inte alltid verkar hålla så bra.
Jag ska inte klanka ner för mycket då jag, som sagt, inte har egna erfarenheter men du kan ju kolla följande länk för lite mer info:
http://search.reviews.ebay.com/ss-autochrome

www.kudoz.se
3 802 Inlägg
25 september 2008
problemet var ju att någon hade kopierat ssautocromes grejor.... så org. grejorna är väll ok men kan behöver lite moddning för att passa.

1 703 Inlägg
25 september 2008
XSpower och SSautochrome är väl samma företag.
Jag har bla. köpt grenrör och avgasysstem från dom, och de passade ok, men inte utan modifikationer. Priset talar ju för deras fördel. Snabba och billiga leveranser.

Svindåre
1 433 Inlägg
25 september 2008
Trådstartare
ok, tänkte köpa ett turboback avgassystem och en intercooler sats därifrån.

They called us a Dead Generation, they told us that we wouldn't survive
They left us alone in the maelstrom, as you can see we're all clearly alive!

Feminism; Idelogin bottnar i att alla män är svin, och att kvinnor är lika bra som männen
Stairway to heaven or highway to hell? i´ll think i choose the highway!

165 Inlägg
26 september 2008
Jag köpte ett intercooler kit och down pipe...Downpipen funkar hur bra som helst...Men deras intercooler kit till min verkar krävas en hel del jobb för att få på plats..

Vad du än ska köpa så hör med folk så att just det du tänkt köpa funkar..
Dom säljer en del skit och en del riktigt prisvärda saker.

www.kudoz.se
3 802 Inlägg
26 september 2008
köpte grenrör till min förra honda, efter en planing av flänsen så var den kanon smile

Sök