7608
Sök

Cd som fastnat i stereo

2 Inlägg
28 september 2008
Trådstartare
#1
En cdskiva har fastnat i bilstereon (blaupunkt). Jag kan inte spela den, men radion fungerar som tur är. Hur får jag ut cdskivan? sad

Kokar ris
923 Inlägg
28 september 2008
#2
brukar finnas någon reset knapp tror jag, annars kan du ju pröva att dra ut kablaget och koppla in igen, då kör vissa spelare cdn in och ut.

"står inte v tec för turbo motor?? satans jävla skit snackare överallt!"

2 Inlägg
28 september 2008
Trådstartare
#3
jag har problem att få ut kablaget, några tips på det? det är som att den har fastnat.


Sök