5130
Sök

Nya Honda Civic

Gorgilus addictus
4 776 Inlägg
2 maj 2006
Trådstartare
Vad tycker folket på garaget om nya Honda Civic?
Tycker sj att den är riktig snygg....man väntar me spänning på nya Type-R.
Så vad tycker ni?

Allt för den där jävla hatten!

Majestas
1 319 Inlägg
2 maj 2006
Jag tycker att den är mycket fulare än de gammla civicarna, men man kanske lär sig att tycka om den tongue type r:en blir säkert rå, det är dom alltid !

Team VeboTrim

Mazda 3 MPS, bilder på gång!
1 852 Inlägg
2 maj 2006
den sticker ju ut extremt mycket. vet ej om den är snygg eller ful. den är nog fulsnygg!

man lever bara en gång så lev väl!

TVT Member
377 Inlägg
2 maj 2006
håller med där...fulsnygg e ordet....måste säga att ja gillar den bra mycket mera nu än när ja såg den första gången.... wink

*edit: så klart e det ju type-r:en som väcker ha-begäret.....
Senast redigerat av _JoCCeV (2 maj 2006)

425 Inlägg
2 maj 2006
håller med _joccev

den är redigt skön att åka i och fin instrumentpanel och inredning!!!

Hur kan ett gott skratt förlänga livet om tiden går fortare när man har roligt ¿-?

SSS -12
3 217 Inlägg
2 maj 2006
Efter åktur och närmare granskning av bilen så är detta ett kvalitetsbygge med ögon för modern styling...!

Dock så brister den lite i motoralternativen, men som sagt... I följd av varje Civic har det väl kommit en VTi - Type R variant! För 1,8 Sport var otroligt slö, både med och utan Antislirsystemet inkopplat!

Men sen är det en Honda, den hade enligt förare fruktansvärt härlig koppling och svarade på gas direkt... Att det inte gick så fort är en helt annan grej!

Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu

Sök