1 oktober 2008
Trådstartare
Sedan jag petade ner diffen i bakaxeln har jag inte fått min h-mätare att stämma till 100%.
Frågan är alltså hur kännslig givaren är, för som det är nu så kan givaren ligga slickad mot h-mätarkransen på ett ställe och på ett annat ställe kan det glappa på 1-2 mm mellan givaren och kransen alltså.
det vill säga kransen är inte riktigt 100% rund.
ska givaren vara så kännslig eller är min givare lite halvtrasig?
Mvh Roorh
Senast redigerat av Rooth07 (1 oktober 2008)