5390
Sök

Hastighetsmätargivare på en 740, hur kännslig är den?

Lindahls Gräv AB
716 Inlägg
1 oktober 2008
Trådstartare
#1
Sedan jag petade ner diffen i bakaxeln har jag inte fått min h-mätare att stämma till 100%.

Frågan är alltså  hur kännslig givaren är, för som det är nu så kan givaren ligga slickad mot h-mätarkransen på ett ställe och på ett annat ställe kan det glappa på 1-2 mm mellan givaren och kransen alltså.
det vill säga kransen är inte riktigt 100% rund.

ska givaren vara så kännslig eller är min givare lite halvtrasig?

Mvh Roorh
Senast redigerat av Rooth07 (1 oktober 2008)



Sök