6296
Sök

Hur anmäler man sig till Elmia?

1 892 Inlägg
1 oktober 2008
Trådstartare
Hallå, jag funderar hur man gör en intresseanmälaan till Elmia mässan ipåsk?
kan man göra det redan nu?
Mvh/Mats

9 108 Inlägg
1 oktober 2008
Verkar inte så, men det är väl ingen större brådska smile Man har inte större chans att komma med även om man är tidig har jag fattat det som.

Kolla titt som tätt på www.custommotorshow.com så ser du när mer info kommer upp.

2 283 Inlägg
1 oktober 2008
De utser vilka bilar som ska vara med, är du med i en klubb kan du komma in ganska lätt vad jag fattat det som.

R.I.P. Michael Jackson!

9 108 Inlägg
1 oktober 2008
Pikey skrev:
De utser vilka bilar som ska vara med, är du med i en klubb kan du komma in ganska lätt vad jag fattat det som.

Jo då är det till stor del klubben som avgör vilka som ska vara med, dock kostar det en hyfsad slant (för klubben wink).

7 100 Inlägg
2 oktober 2008
får man bara vara med om man har en sönder stylad bil?
tänkte på mazdan min!ovanlig modell,jävligt fin,orginal mm

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!

1 079 Inlägg
2 oktober 2008
bmx skrev:

Om man får vara med kan inte jag svara på, men hur många tror du vill se på en gammel mazda? roll

3 059 Inlägg
2 oktober 2008
bmx skrev:

jävligt fin e den ju inte.. inte presic nyskick på den.. ovanlig e den säkert på vägarna.. men på elmia får du nog inte plats.. skulle kanske vara om du tävlar i billjud för där brukar vara mycke mög..
Lägg en ny lack på den o litta fälgar så börjar den se snygg ut.

1 892 Inlägg
2 oktober 2008
Trådstartare
Kanske min breddade saab inte ens får bli med? tänkte på eftersom Sahlin inte fick vara med med sin oranga,  för jag bygger ju min till i första hand utställning
Mvh/Mats

Sök