Har en fråga angående att bygga en sluten låda med två DLS Iridium 10i... De vill ha en sluten låda på 20 liter drygt styck... Alltså 40 liter drygt för de båda plus ett par liter extra för själva basarna! Men min fråga är vilket som är bäst, låta dom spela i samma låda eller dela upp lådan i två likadana lådor?? De kommer att drivas av två DLS Ultimate A6 monosteg! En bas på varje steg kopplad på 2ohm!
Skall du köra dem på var sitt steg skulle jag iaf. föreslå enskilda lådor. Inte för att det kommer låta bättre, men du måste då inte vara exakt lika noga med att justera in gain kontrollen som om de sitter i samma låda.