Nä men Almera och Primera är väl valen det står emellan tror ja, Maxima kanske. Annars har du ju Micran som är helt okej åt morsan som däremot är väldigt bränslesnål http://www.blocket.se/vi/18300179.htm?ca=7_s
If loyalties must be broken, If the lines must be crossed, do it fast, do it Furious
Finns de ens en enda Nissan som uppfyller miljöbilskriteriet? Tänkte på ditt eventuella önskemål om att den skulle gå på miljöbränsle. Tror inte jag hört talas om en enda
ja primera så klart:P sen har du ju passat jäkligt skön att åka i. eller v70 har du ju med(dock "svensk" då) eller en Audi A6 är ju rymlig.. fast då blev motorn lite för stor.. så en A4 då kanske:)
Köp dig en Bmw 318i Touring E36. Går på 0,6-0,7 blandat, ca 1600:- i skatt och rimlig försäkring. Dessutom är det välbyggda och överdimensionerade bilar så dom håller otroligt bra , och om den går sönder är delarna inte hälften så dyra som alla förstå-sig-påare påstår, dessa är bara sura för att deras bättre hälft tvingade dem köpa volvo
Alla argument med Bmw+körglädje gissar jag på att du hört, så jag tipsar om autopower.se istället. Där finns allt att veta om Bmw fråga i forumet bara.
Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.