Saab 93: Förslag på bas och högtalare för 5000kr
7 oktober 2008
Trådstartare
Tjena!
Har skaffat mig en saab 93a -02 och tänkte fixa ljudet!
Vad ska man skaffa för paket med bas och högtalare om man har en budget på ca 5000 kr??
Hittade ett Gas paket på brl, men e de bra grejer eller kan man lika gärna ha kvar orginal och bara sätta in en bas??
Skriv om ni har nå förslag voore shyyyst!
// Allen
