4564
Sök

Instrumentpanelens lyse funkar ej

1 Inlägg
8 oktober 2008
Trådstartare
#1
Tjena!

Är inte alls bra på bilar men min instrument belysning till min saab 9000 cse har slutat lysa, det är bara varv räknaren, hastighetsmätaren samt bensinmätaren som inte har något lyse, allt annat lyser som det ska.
Jag har prövat byta reostaten som jag läst kan vara felet men utan resultat. Har också kollat säkringar, bytt någon lampa i instrumentpanelen och så att alla sladdar sitter som det ska.

Någon som vet vad felet kan vara ?

MVH Max


Sök