4892
Sök

Funderingar kring frågor...

Bad music kills good sound
7 241 Inlägg
10 oktober 2008
Trådstartare
Märker mer o mer att det OFTA är samma eller liknande frågor som ställs här på forumet.

De enkla sakerna kan man LÄTT söka sig fram till svaren, antingen här på forumet då det väldigt ofta redan har frågats och sedan besvarats om och om igen.

Eller varför inte den eminenta vännen Google?
Eller wiki?
Eller....

Ja listan kan göras lång.

Vad jag är ute efter........vad är det med er folk som inte orkar söka en gång eller två INNAN ni ställer en fråga?

ÄR det verkligen så himla jobbigt att använda en sökfunktion på ett forum eller en sökmotor?
ÄR det verkligen så svårt att fundera en extra gång INNAN man ställer en fråga?

Tydligen är det det...annars hade jag inte skrivit detta.

Audison Audioquest Autoleads E.A.D Focal Nakamichi Odyssey STP

4 001 Inlägg
10 oktober 2008
Lonefox skrev:
Märker mer o mer att det OFTA är samma eller liknande frågor som ställs här på forumet.

De enkla sakerna kan man LÄTT söka sig fram till svaren, antingen här på forumet då det väldigt ofta redan har frågats och sedan besvarats om och om igen.

Eller varför inte den eminenta vännen Google?
Eller wiki?
Eller....

Ja listan kan göras lång.

Vad jag är ute efter........vad är det med er folk som inte orkar söka en gång eller två INNAN ni ställer en fråga?

ÄR det verkligen så himla jobbigt att använda en sökfunktion på ett forum eller en sökmotor?
ÄR det verkligen så svårt att fundera en extra gång INNAN man ställer en fråga?

Tydligen är det det...annars hade jag inte skrivit detta.

jepp , det måste det vara för ifall du hade sökt på "onödiga trådar" så hade du hittat liknande trådar tongue

Fy fan för att vara nykterist, tänk er att vakna upp dagen efter och inse att bättre än så här kommer jag inte att må

Random Hero
4 047 Inlägg
10 oktober 2008
ja det är mkt sånt, värst är nog trimma en 740 trådarna, eller vilken bas är bäst för sitt pris.

Dog food lid. Backwards

Sök