10 oktober 2008
Trådstartare
Märker mer o mer att det OFTA är samma eller liknande frågor som ställs här på forumet.
De enkla sakerna kan man LÄTT söka sig fram till svaren, antingen här på forumet då det väldigt ofta redan har frågats och sedan besvarats om och om igen.
Eller varför inte den eminenta vännen Google?
Eller wiki?
Eller....
Ja listan kan göras lång.
Vad jag är ute efter........vad är det med er folk som inte orkar söka en gång eller två INNAN ni ställer en fråga?
ÄR det verkligen så himla jobbigt att använda en sökfunktion på ett forum eller en sökmotor?
ÄR det verkligen så svårt att fundera en extra gång INNAN man ställer en fråga?
Tydligen är det det...annars hade jag inte skrivit detta.
Audison Audioquest Autoleads E.A.D Focal Nakamichi Odyssey STP