4823
Sök

Plexiglas till lådan

243 Inlägg
10 oktober 2008
Trådstartare
#1
Ngn som vet hur det låter om man har en plexiglasfront till lådan..blir det inte mkt skorr av det?:S ska nämligen börja bygga lite smått nu oh har funderat på plexi...

Tacksam för svar=)

Friskt satsat, hälften vunnet;)

Green Street Elite
676 Inlägg
10 oktober 2008
#2
tar du en tjockare variant av plexi sch skruvar det stumt så ska de nog inte vara några probs smile


Random Hero
4 047 Inlägg
10 oktober 2008
#3
plexi e dyrt som satan det vet du va? men som sagt, använd dej av 1cm tjockt o borrar små hål först som du sedan borrar med större borr o sedan försänker o så slipar du lådan helt plan där plexit ska va o sätter på en silikonrand o skruvar de hårt som bara den så ska de nog inte "flexa"

Dog food lid. Backwards

Avstängd
13 Inlägg
11 oktober 2008
#4
använd inte plexi under 16mm alls

22mm är föredra
själv har jag 45mm till mitt nya projekt


Sök