Ngn som vet hur det låter om man har en plexiglasfront till lådan..blir det inte mkt skorr av det?:S ska nämligen börja bygga lite smått nu oh har funderat på plexi...
plexi e dyrt som satan det vet du va? men som sagt, använd dej av 1cm tjockt o borrar små hål först som du sedan borrar med större borr o sedan försänker o så slipar du lådan helt plan där plexit ska va o sätter på en silikonrand o skruvar de hårt som bara den så ska de nog inte "flexa"