4173
Sök

Köpa Peugeot 306 S16

4 Inlägg
12 oktober 2008
Trådstartare
Tjenare!

Hoppas på lite hjälp här smile

Jag har nämligen fått erbjudande att köpa en Peugeot 306 S16 av min pappas arbetskamrat.

Bilen är i fint skick och är 94års modell och har gått ca 17800 mil. Den har även en ny stereo och lite ballare avgassystem osv!

Har kollat på liknande på blocket och fått fram priser på ca 15-25 tusen för likvärdiga!

Priset jag skulle få ge är 7-8 tusen, felet är dock att fläkten inte funkar, så den måste man laga/byta, och sen är det lite småfix med bakbromsarna + att den har stått i garage i ett år så den är obes.

Jag tycker ändå att det låter rätt billigt? Har tänkt att fixa alla fel själv smile

BMW 540i -95

191 Inlägg
12 oktober 2008
Det låter ju som en bra deal.dessa e väl ganska rappa har jag för mej? kolla bilen noga överallt där bilprovningen kan tänkas gnälla.kan du mecka så e ju detta inga bekmmer som du skrivit här=) lycka till=)

4 Inlägg
12 oktober 2008
Trådstartare
ja jag tycker det! jo 152 hk på 1300 kg tror jag :p ska ha den i vinter är det tänkt smile jo jag har inte provkört den än, då får man ju lyssna extra noga! har ju en kompis som jobbar på peugeot så han kan hjälpa mig med det mesta smile

BMW 540i -95

Sök