På min gamla bil moterade jag en bas i just skidfacket och den riktades framåt och var öppen bakåt. Den monterades på en egen kraftig skiva som drogs fast i ryggstödet. Det spelad bra och som du säger, det var ingen dundergrej utan gav bara en bra skjuts åt basen. Jag hade en 10-tummare där.
Tack till alla som följer och tittar i våra projekttrådar .