5512
Sök

Prioritera fram eller baksystem?

Tyskstuk
466 Inlägg
13 oktober 2008
Trådstartare
#1
Hejsan!

Har beställt en Kicker tc10 baslåda till min bil och undrar om det är någon här som provat denna låda?

Sen hade jag en till fundering. Har ett Kicker zx200.4 steg . Först hade jag planerat att driva mitt fram och baksystem med detta steg men nu måste jag prioritera bort något av det till förmån för baslådan.

Så vilken väljer jag bort? Fram lr baksystem?

Givetvis kommer jag driva det överflödiga kitsystemet med stereon.

kan ju tillägga att både mitt fram och baksystem består av 5,25" kitsystem från µ-dimension.

MVH Rickard

956 Inlägg
13 oktober 2008
#2
Helt klart framsystemet. Man vill ju ha bäst ljud där man sitter. Baksystem är överskattat.

hur kan man jämnföra en volvo 740 mned en sierra helt olika bilar. de är som att jämnföra en katt och ett lejon i styrka ju:S
//snoddas

Tyskstuk
466 Inlägg
14 oktober 2008
Trådstartare
#3
Okej, låter vettigt. Någon mer som har någon synpunkt?

5 089 Inlägg
14 oktober 2008
#4
Tänk dig att du vill ha ljudet smo när du står en en konsert.. du vill ha scenen framför dig och ljudet ska komma från scenen?wink

\Lindgren

310 Inlägg
14 oktober 2008
#5
Lägg ner några kronor extra och köp ett till eller ett större steg så du kan köra både fram & bak.. men måste du välja så ta framsystemet.

Det finns två typer av bilar..
Nya Mercedes och gamla Mercedes

volvoraggare
4 776 Inlägg
14 oktober 2008
#6
ljudet ska komma framifrån

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer

Tyskstuk
466 Inlägg
14 oktober 2008
Trådstartare
#7
Okej låter som att alla är överens på den punkten:)

Isaksson. Nja har köpt 2 kitsystem, ett slutsteg, en baslåda och en herrans massa kablar på kort tid så blir att dra in på den biten ett tag:D

Tack för alla svar! har nog fått det jag behöver:)

2 665 Inlägg
14 oktober 2008
#8
Fram system skall du satsa på !!!!!

Baksystemet är bara till för polare i baksätet, o hur mycket har de betalat på din stereo? hehehe

Golf R https://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=328740
Kärlek växer inte på träd, den byggs i Tyskland!


Sök