15 oktober 2008
Trådstartare
Hej!
Har ett förmodat laddreläfel i generatorn, har glömt min Haynes-bok upp i Sthlm (

) och behöver härmed lite råd och tips. Nåt speciellt man ska tänka på när man byter kolen? Måste jag lossa generatorn eller går det att byta med generatorn på plats? Alla tips och råd mottages tacksamt!

MVH
David
- Den som gräver en grop åt andra använder ofta spade -