16 oktober 2008
Trådstartare
Urkas skrev:
Irmscher Vectra skrev:
Urkas skrev:
No offence, men för att vara fotografer så var bilderna extreeemt dåliga. Dåligt exponerat på vissa bilder, tråkiga kompositioner, felaktigt croppade, snea horisonter och sist men inte minst så tycker JAG att bilen är ganska duktigt tråkig och ful.

Enligt mig så krävs det iaf mycket bättre bilder än såhär för att dom ska vara värda en egen tråd.
Gör det bättre själv så får vi se hur "duktig" du är då, innan du kastar kass kritik omkring dig. Som vanligt...

Sen har inte du nån direkt spänande eller snygg bil heller. Gammal DKW är väl inget...
Ja, jag har gjort bättre själv? Och sen har inte min bil nåt med det här att göra och åsikter är åsikter. Även fast i vissa fall så är åsikter helt åt helvete. ;P
Och för övrigt, kritik är till för att ta åt sig, och vill man inte ha kritik så postar man inte bilder på forum.

Å vad fan har detta i min tråd att göra? Ska ni fortsätta diskutera så skapa en egen tråd!!!!
Okej om man får svar på sitt inlägg men fortsatt diskution i en annan tråd tack...

Senast redigerat av -Lego- (16 oktober 2008)
Sponsorer 2013:
SBS Reklam Söderhamn, Nordqvist Bilvård Söderhamn, Meca Söderhamn, Lindkvist & Söner Billackering AB, Skruvat.se, Pinass Fastfood, BDS-Bilakuten Bollnäs, Vågbro Glas Söderhamn, Kajakshoppen Söderhamn
Projekttråden:
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=194391