5259
Sök

Banpasslåda till 2st GAS Alpha 12"

530 Inlägg
17 oktober 2008
Trådstartare
#1
Tjoo...

Har hört att GAS 12orna spelar riktigt bra i bandpasslådor och undrar om de är nån som testat?
Har fått låna ProBox av en polare och han säger att de funkar fint tongue
Ska ska man gå efter den ritningen i programet eller är de nån som har nått bättre förslag? smile

Lika bra att hålla käft och låta folk tro att man är en idiot än att öppna käften och bevisa att dom har rätt.
Mitt projekt! http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=183794

16 197 Inlägg
17 oktober 2008
#2
gå efter probox.. wink

"Testar man inte så får man aldrig veta"

Bärs!
3 456 Inlägg
17 oktober 2008
#3
MxKrus skrev:
Tjoo...

Har hört att GAS 12orna spelar riktigt bra i bandpasslådor och undrar om de är nån som testat?
Har fått låna ProBox av en polare och han säger att de funkar fint tongue
Ska ska man gå efter den ritningen i programet eller är de nån som har nått bättre förslag? smile

eeeh... det är ju en idé ja?

Garaget.org peakade 2008.

530 Inlägg
17 oktober 2008
Trådstartare
#4
Aga_Diff skrev:
MxKrus skrev:
Tjoo...

Har hört att GAS 12orna spelar riktigt bra i bandpasslådor och undrar om de är nån som testat?
Har fått låna ProBox av en polare och han säger att de funkar fint tongue
Ska ska man gå efter den ritningen i programet eller är de nån som har nått bättre förslag? smile

eeeh... det är ju en idé ja?

De är de att jag har absulut inge erfarenhet av programmet och ville höra om nån som testat nått annat bara. Är helt ny när de gäller billjud så vill fråga efter tips bara tongue

Lika bra att hålla käft och låta folk tro att man är en idiot än att öppna käften och bevisa att dom har rätt.
Mitt projekt! http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=183794


Sök