undrar om nån har eller vet vart den finns vad alla dessa nr eller koder betyder som man kan få fram i displayen på klimatanläggen.. vet själv bara att nr 17 är km/h vore roligt om man visste vad alla var till
Jag hatar att förlora, det får någon annan hålla på med!
prata med audi verkstad? undrar också för nyfikenhetens skull! vad menar du med 17 är km/h?
behöver han inte, jag finns ju här om man håller ner knappen för kupecirkulation och trycker på pil upp så får man fram OBD (gäller för klimatanläggning fram till och med årsmod -99A funkar även på 80 B4)
prata med audi verkstad? undrar också för nyfikenhetens skull! vad menar du med 17 är km/h?
behöver han inte, jag finns ju här om man håller ner knappen för kupecirkulation och trycker på pil upp så får man fram OBD (gäller för klimatanläggning fram till och med årsmod -99A funkar även på 80 B4)
grymt bra! skrev ut och lekte någon timme vet du varför hastighetsmätaren på klimatanläggningen inte stämmer med visaren? jag antar att visaren är en glädjemätare och klimatanläggningen visar rätt, har jag fel?