6462
Sök

Varningslampa volvo 740

4 506 Inlägg
26 oktober 2008
http://hem.bredband.net/fredrik-persson/Turbobricks/Schematics/Other%20functions/Temperature%20sensor.jpg

Det var som jag sade på förra sidan.

Kan du andas kan du dö.

Entreprenör
1 784 Inlägg
26 oktober 2008
madness82 skrev:
katt ska finnas på alla 740 från årsmodel 88- dom behöver inte fungera på 88 men måste sitta på bilen, 89 så måste den fungera oxå.

jag skulle tippa på igentäpt katt så den går varm... bara ta bort katten å rensa den invändigt sen dit med den igen då den inte behöver fungera.

Nåja...på min 760..-88 a   har ingen katt...å behöver inte heller ha de...polarn har en  -88 b å där sitter en katt...måste följdaktligen finnas monterad också..

Försöker iaf
1 998 Inlägg
26 oktober 2008
_Wallis_ skrev:
BILD

Det var som jag sade på förra sidan.

Som vi sa ja roll
Va bara tvungen tongue

Be a good person. Be a Persson
Bmw, kärlek vid första bakvagnskastet

Entreprenör
1 784 Inlägg
26 oktober 2008
De va nån som sa att katten måste fungera på -89...ett exempel på annat...var in på besiktningen med en Helt tom katt..avgasvärdet va 0,4. å får vara högst 0,3...(har mindre spridare i som förmodligen påverkar utslaget..)nåja..ja frågade va han trodde va fel. han trodde spridarna inte lira me resten...han visste ju inte att katten va helt tom...ja böt den å åkte tillbaka...0,2 blev värdet..(Biltemas katt..)ville egentligen säga att de spelar ingen roll om katten fungerar eller ej...bara värdet e godkänt...å jag va grymt nära där... smile

Sök