4818
Sök

Bästa bilspelet till PS3

831 Inlägg
30 oktober 2008
Trådstartare
Vet att detta ämne varit uppe förr dock inte till PS3an vad jag kunde hitta. Har kollat lite på Grand Turismo, men finns det ännu bättre bilspel? Eller vilket kommer man ha mest glädje av så att säga? Har tittat på Midnight Club: Los Angeles, NFS Undercover och Pro Street.

Någon som har bra erfarenheter av ovanstående eller kanske något annat spel?

Kiss my palewhite ass
1 898 Inlägg
30 oktober 2008
En bra fråga. Ville ställa den samma smile

Men jag har glott på Los Angeles... Är det någon som har spelet? smile

Pro street har jag på 360 och det är ganska kul faktiskt smile Men sen undercover vet jag inte ^^

Alltid Oavsett
Förevigt Djurgården

DFFL
9 020 Inlägg
30 oktober 2008
Gran Turismo heter det, inget D.
GRID är inte pjåkigt heller.

Detta är mina spel, alla tre är bra på sitt sätt.
Det beror egentligen helt på vad man är ute efter just då.
http://www.minhembio.com/bilder/bild/?pic_id=259280.jpg
Senast redigerat av FireTraXX (30 oktober 2008)

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

831 Inlägg
30 oktober 2008
Trådstartare
Hmm okey. Men vilket har du haft mest glädje av? Vilket tröttnar man inte på det första man gör? T ex NFS till PC tröttnade jag grymt fort på... antar att Gran Turismo håller längre? Eller det är i alla fall vad jag inbillar mig till, men å andra sidan kör man bara på bana i det väl? Kanske blir lite trist i längden...

FireTraXX skrev:
Gran Turismo heter det, inget D.
GRID är inte pjåkigt heller.

Detta är mina spel, alla tre är bra på sitt sätt.
Det beror egentligen helt på vad man är ute efter just då.
http://www.minhembio.com/bilder/bild/?pic_id=259280.jpg

835 Inlägg
30 oktober 2008
Motorstorm är fortfarande bäst till PS3'an. Använder inte min ps3 alls längre tyvärr.... Men snart blire fallout 3.

Svartlistad
446 Inlägg
30 oktober 2008
gran turismo versionen som ligger ute nu på marknaden är bara en prewiew på det riktiga 5:an tongue

men riktigt skön känsla när man har ställt in bilen för drifting och ligger på ngn slingrig bergs väg  big_smile

edit: Rekomenderat köp !
Senast redigerat av jimmy-124 (30 oktober 2008)

831 Inlägg
31 oktober 2008
Trådstartare
Vadå en preview? Har inte spelet släppts än?

jimmy-124 skrev:
gran turismo versionen som ligger ute nu på marknaden är bara en prewiew på det riktiga 5:an tongue

men riktigt skön känsla när man har ställt in bilen för drifting och ligger på ngn slingrig bergs väg  big_smile

edit: Rekomenderat köp !

Eigenbrötler
1 237 Inlägg
Svensk Mästare SQL Mini 2010
2 009 Inlägg
31 oktober 2008
Burnout paradise kan jag med rekommendera.
Arkadspel men ett riktigt bra sådant smile

www.BUGPEOPLE.se
"Liten bil stor ***"

451 Inlägg
31 oktober 2008
Tror att nya need för speed kommer att bli helt grymt, men själv kör jag på 360 elite.

831 Inlägg
31 oktober 2008
Trådstartare
Jag har spelat demon lite här på jobbet. Skön känsla i det när man burnar och så... Midnight Club: Los Angeles verkar vara nice när man tittar på trailers.

BMTech skrev:
Burnout paradise kan jag med rekommendera.
Arkadspel men ett riktigt bra sådant smile

OEM <3
6 957 Inlägg
31 oktober 2008
CrilleD skrev:
Jag har spelat demon lite här på jobbet. Skön känsla i det när man burnar och så... Midnight Club: Los Angeles verkar vara nice när man tittar på trailers.

Rockstar (som gjort MC L.A) har ju alltid lyckats bra med trailerna medans spelet är skit!
Har videon sparad på PS3:an just nu å ja de ser bra ut smile men frågan är om de är så bra?
Hoppas på de iaf tongue

Ang. GT5: Vadå en preview? Har inte spelet släppts än?

Nej, de är en liten teaser bara, va inne på GameStop (EB Games nya namn) förra veckan
och hörde om realesen...2009..nångån sa han bara å sucka hmm

Sj lirar ja gärna MX vs. ATV Unleashed, Burnout å Prostreet får man för en billig peng hos
Game nu 2 för 499:- prisvärt i mina ögon smile

Mvh

OEM <3

DFFL
9 020 Inlägg
31 oktober 2008
Bjork skrev:
Ang. GT5: Vadå en preview? Har inte spelet släppts än?

Nej, de är en liten teaser bara, va inne på GameStop (EB Games nya namn) förra veckan
och hörde om realesen...2009..nångån sa han bara å sucka hmm

Sj lirar ja gärna MX vs. ATV Unleashed, Burnout å Prostreet får man för en billig peng hos
Game nu 2 för 499:- prisvärt i mina ögon smile

Mvh

Prologue är en försmak på GT5.
Mer än en demo, mindre än en full version.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

Sök