nyhet

dusty Living in the fastlane
11 maj 2006 · 2 616 Inlägg

tycker det är sjukt att man ska ha problem med att få jobb osv för att köra för fort då stämmer det inte riktigt

SieRRa_WeeD
12 maj 2006 · 225 Inlägg

vaddå ung och oerfaren förare...fler yngre kör mycket bättre än äldre i trafiken!!
vissa äldre varken blinkar eller ligger i rätt fil..har bråttom att hinna före presis innan de byts om till rödljus speciellt dom gamla dom borde fan inte ha nått körkort har varit på väg 100gånger o krocka med dom för att dom blir osäkra i vilken fil o skiter i o blinka bara rattar hur som helst antar att dom blivit dåligare förare sens det kommer nyare trafikregler som dom inte känner till?inget illa menat mot äldre i trafiken men jag tycker dom är livsfarliga!!sedan så gasar nog varenda ungjävel sin bil nån gång o det tycker jag att man ska prova på dock inte mitt i centrum:)
o inte hela tiden kanske heller för då kan man åka på bana om man verkligen e gasglad..sedan att han blev av med kortet är sånt som händer och det får man räkna med innan man gasar biljäveln upp i 200km/h men fängelse är lite o ta i han har juh fan inte mördat någon!!!sveriges lagar i ett nötskal

To Feel Or Not To Feel Cosworth....
dusty Living in the fastlane
12 maj 2006 · 2 616 Inlägg

SieRRa_WeeD skrev:
vaddå ung och oerfaren förare...fler yngre kör mycket bättre än äldre i trafiken!!
nötskal

håller med dig helt å hållet. var nära att smälla idag med en gubbe ca 50 år som låg i vänsterfilen påväg in i rondell "fil för folk som ska åt vänster" och jag låg i högerfilen "rakt fram och höger" vi låg ganska jämt i rondellen saken var den att han ville rakt fram och kollade varken åt höger så jag var nära att köra rakt in i hans sida. man ska inte dra alla över en kant men jag tror att unga har bättre uppmärksamhet än äldre visserligen har dom fått lite mer körvana om dom kört länge men unga har snabbare reaktion och bättre uppmärksamhet tror även att yngre tänker klarare vad man ska köra i olika situationer när väl faran är framme.

BoraV6
12 maj 2006 · 677 Inlägg

Tycker att sånt där ska bedömas från fall till fall. Ibland skulle jag nog säga att det är helt vrickat att han ska in på kåken för det. Men ibland hade jag nog sagt att han skulle stanna där ett bra tag. Beror helt på situationen!

Men vad tänkte han då som lät sig förföljas i den farten så länge?
Pucko!

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang