4228
Sök

köpa ny bil

Living in the fastlane
2 616 Inlägg
17 maj 2006
Trådstartare
jaha självklart har detta kommit upp här 10000 gånger förut men jag måste fråga.
har vart å kollat på flertal bmw 328 e36 nu och nu har jag blivit less på de när jag inte hittar någon som passar varenda jävel är det något fel på antingen har den gått en miljon mil eller så är det andra jobbiga fel så nu funderar jag på att släppa den och kanske satsa på något annat jag vill köpa en lättrimmad bil som ska ha ganska många häst redan från börjar ca 200 standard och sen vill jag inte ha en allt för gammal bil som äldst ska det vara en 95a den får gärna ha turbo och sen bakhjulsdrift/4wd är ett måste vill inte att den ska driva fram smile och sist men inte minst max pris 60k smile om man räknar bort 328an så har jag kikat lite på en audi a4 1,8 quattro men vad tycker ni? vet ni någon annan bil som uppfyller kraven så svara gärna smile

1 396 Inlägg
17 maj 2006
Toyota Supra Mk 3(?)

Motorer till salu, se www.garaget.org/NiclasT

Living in the fastlane
2 616 Inlägg
17 maj 2006
Trådstartare
den är för gammal smile mina krav är höga jag vet men man vill ju hitta den rätta big_smile

Arbetslös luffare :'(
271 Inlägg
17 maj 2006
hehe jag hade samma dilemma dock så hade ja reserv delar o försäkring premiä samt hur mycket den drar....jag bestämmde mej för att prioritera...valde en s40 2,0t -00...fick den för runt 60k 14000mil...jävligt nöjd med den...en bil att rekomendera...

Sök