Rolig Bakhjulsdriven

ManiacWolf78 "ManiacWolf"
25 november 2008 · 109 Inlägg

Skriv här om ni vet någon liten eller stor rolig bakhjulsdriven bil för vinterbus. Helst ingen kostnad över 10000:-. Har fått hjärnsläpp så därför skriver jag här om förslag. smile

Volvo 855 T5 "Black Wolf-II" Is mine :)
_Glenne_ Bry mindre, varva mer
25 november 2008 · 5 753 Inlägg

Ford Sierra

Bmw e30

Bmw e28

Senast redigerat av _Glenne_ (25 november 2008)

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
BMW 535iM E28 "Imolarot II" (1986)
IceEyes Varningar: För många..
25 november 2008 · 2 552 Inlägg

Finns som sagt en del trådar om detta men ja, Mercedes 190 är rätt roliga och stryktåliga bilar

Sing loud and clear until the game is done, sing Chelsea everyone
azid Det som inte dödar gör ont
25 november 2008 · 2 668 Inlägg

IceEyes skrev:
Finns som sagt en del trådar om detta men ja, Mercedes 190 är rätt roliga och stryktåliga bilar

riktigt roliga bilar

2slow
Haxxel JDM
25 november 2008 · 593 Inlägg

Hehe röstar såklart för MB 190e jag med. Testade att sladda runt lite med min, blev att jag var ute mycket längre än väntat big_smile den gör precis som jag vill, snorkul men samtidigt stabilt.

Min kostade inte precis 1000kr men jag tror de går att få tag i ganska billigt.

Det ska vara JDM och bana!
Honda Civic Minimi "Antagonisten" (1993)
s12 Nissan Gazelle
25 november 2008 · 1 460 Inlägg

nissan 180 zx , rolig bil he he

Nissan Silvia
_Glenne_ Bry mindre, varva mer
25 november 2008 · 5 753 Inlägg

Kan inte hålla med om att 190e är speciellt roliga bilar... hade en förra vintern och den va då långt ifrån rolig, visseligen var det ju bara 2,0 liters spisen i den dock.

Jag sålde min för att den va så tråkig till och med tongue

Senast redigerat av _Glenne_ (25 november 2008)

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
BMW 535iM E28 "Imolarot II" (1986)
guwib
25 november 2008 · 624 Inlägg

titta på ngn volvo..billigt bra och stryktåligt. kanske inte fullt så mkt motor, men är det bara halt så duger det alldeles utmärkt.!

who´s the man?
azid Det som inte dödar gör ont
25 november 2008 · 2 668 Inlägg

_Glenne_ skrev:
Kan inte hålla med om att 190e är speciellt roliga bilar... hade en förra vintern och den va då långt ifrån rolig, visseligen var det ju bara 2,0 liters spisen i den dock.

Jag sålde min för att den va så tråkig till och med tongue

varva mera hade 2,3an och den släppte på asfalt hur lätt som hellst

2slow
Rquired Allmänt envis
25 november 2008 · 12 512 Inlägg

En 325 E30 hör nog till det roligaste du kan köra, lätt i baken och med ett utmärkt välbalanserat chassi. En stor mysig sexa gör ju inte saken sämre wink Stryktålig kvalitetsbil som tyvärr här kamrem, men det är väl den stora nackdelen. Läs mer på autopower.se

Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.
_Glenne_ Bry mindre, varva mer
25 november 2008 · 5 753 Inlägg

azid skrev:

_Glenne_ skrev:
Kan inte hålla med om att 190e är speciellt roliga bilar... hade en förra vintern och den va då långt ifrån rolig, visseligen var det ju bara 2,0 liters spisen i den dock.

Jag sålde min för att den va så tråkig till och med tongue

varva mera hade 2,3an och den släppte på asfalt hur lätt som hellst

Hehe varva mera... Jadu, mitt motto är ju "bry mindre, varva mer" så jag varvade nog det som gick och lite till ska du se big_smile

Senast redigerat av _Glenne_ (25 november 2008)

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
BMW 535iM E28 "Imolarot II" (1986)
Repson
25 november 2008 · 126 Inlägg

en volvo 140, 240 elle 740.. dä ä roligt på vintern å dä kostar inte så möe mä delar=)

Pan
25 november 2008 ·

Ford Sierra är redigt roliga. Har kört 740 2 vintrar innan men vill nog påstå att sierran är roligare.

mvh

peegee Forummoderator
25 november 2008 · 2 924 Inlägg

Det finns redan mer än tillräckligt många trådar om precis detta att söka upp här i forumet.
Sök på "bakhjulsdriven" och kolla åtminstone de 5 första sidorna med träffar så har du trådar om detta till förbannelse... kolla sedan "Köp & Sälj" eller Blocket.se för aktuellt utbud och prisläge...
Låser.

Mvh Moderator

~ Life is short, have FUN! ~
Audi R/S2 Coupé quattro "vällagrad" (1992)
Volkswagen Passat Variant 1.8T "2 owners is enough" (1999)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang