Fortkörning på 50 väg

WeDo
4 december 2008 · 3 390 Inlägg

Även om det är mitt på natten / tidig morgon så är väl bromssträckan den samma... Eftersom du är ute så kan väl en till vara det... Och svänger då den personen ut från ett bostadsområde och du då håller 150 på 50 väg så säger sig ju det sig självt hur det slutar ?

Tänk när dessa personer själva får barn i framtiden och vill klappa till varenda person som kör 55 eller inte stannar vi övergångsställen.

Tänk om 2 ggr till innan du gör dessa idiot körningar tack.....

Skulle du kunna förlåta dig själv om du råkade köra på någon i den hastigheten ?

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre
Wikstromm Ett riktigt sprut de enda rätta
4 december 2008 · 2 252 Inlägg

Orka skryta om sånt, orka hålla uppe en sån sjuhelvetes tuppfäktning om det (ja Chrizz jag vet att du sa att de skulle va hans straff, men liksom detta är inte första tråden med moral kärringar o tuppfäktning) låt snubben köra i hjäl sig för den kontrollen har han inte på en bil så han kan hålla dom hastigheterna, låt han köra ihjäl sig och kanske men helst inte nån fler, så går alla gorgare o pissar på hans grav

You don't get another chance, Life ain't a nintendo -
s12 Nissan Gazelle
4 december 2008 · 1 460 Inlägg

de e bra att dom är hårda på 30 och 50 sträcka , de e ju mycket med mäniskor på dom vägarna , så man tar ju lungt

Nissan Silvia
Muttley
4 december 2008 ·

The_Mechanic skrev:
Orka skryta om sånt, orka hålla uppe en sån sjuhelvetes tuppfäktning om det (ja Chrizz jag vet att du sa att de skulle va hans straff, men liksom detta är inte första tråden med moral kärringar o tuppfäktning) låt snubben köra i hjäl sig för den kontrollen har han inte på en bil så han kan hålla dom hastigheterna, låt han köra ihjäl sig och kanske men helst inte nån fler, så går alla gorgare o pissar på hans grav

ofta drar idioter med sig andra i graven när de ska leka häftiga. titta bara på idioten i malmö som snodde sin släktings bil och skulle hämta ett par polare, 16 bast och kör rätt in i busskuren och kör ner alla som står där.
Många ungdomar som är 18 år idag är inte värda ett körkort bara för de klarar av att ta körkort, prövotiden från 18 år kunde varit mycket längre typ 5-7 år, är man rädd om sitt kort så lär man ju ändå ta de lugnt.

men på 30 vägar utanför skolor och dagis kan de lika gärna sätta upp kameror, för ofta är de barnens föräldrar som kör som idioter där, vi ser bara en i denne tråd bla.

kimpaa
4 december 2008 · 136 Inlägg

200 på 50 väg..

Peugeot 206 GTi -00 "TILL SALU!", Nissan 200sx s13 -92
twin_cam Smålänning
4 december 2008 · 7 877 Inlägg

kimpaa skrev:
200 på 50 väg..

Hoppas du skojar... hmm

En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område!
Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang