3455
Sök

hehe nu har jag bytt topplockspackning : )

321 Inlägg
13 december 2008
Trådstartare
nu har jag bytt topplockspackning och vilka tror att det inte kommer att spika mer? smile alltså en del säger att den knackade o vissa säer att den spikar...`?? men hur som hälst topplockspackningen var pajj och nu har jag bytt den så hoppas bilen fungerar imorn som den ska big_smile OBS !!!??? kan det spikaspågrundutav att bilen är chippad??? men återstår om nåra timmar då när jag ska starta upp monstret :]]

Körv
3 535 Inlägg
13 december 2008
frightnight skrev:
nu har jag bytt topplockspackning och vilka tror att det inte kommer att spika mer? smile alltså en del säger att den knackade o vissa säer att den spikar...`?? men hur som hälst topplockspackningen var pajj och nu har jag bytt den så hoppas bilen fungerar imorn som den ska big_smile OBS !!!??? kan det spikaspågrundutav att bilen är chippad??? men återstår om nåra timmar då när jag ska starta upp monstret :]]

Ursäkta mig..

men.. Bloggen?

Truckdriving Man

terazzi
13 december 2008
decib3L skrev:
frightnight skrev:

Ursäkta mig..

men.. Bloggen?

WORD ^^

12 086 Inlägg
13 december 2008
Att en motor spikar har föga o göra med din topplockspackning och göra tongue
Vad laddar du?

321 Inlägg
14 december 2008
Trådstartare
hahaoj jag får ursäkta när jag skrev det här inlägget jag var rätt fuller då big_smile , men bilen fungerar perfekt nu efter jag bytt topplockspackning var det som gjorde att det spikade tongue, den laddar 1.0

blacken
14 december 2008
JapMax skrev:
Att en motor spikar har föga o göra med din topplockspackning och göra tongue
Vad laddar du?

Det kan förekomma att strax innan en topppackning "blåser" helt, så kan det spika till vid start eller kraftig belastning..

Administratör
11 968 Inlägg
14 december 2008
Låser med hänvisning till rubriksanvisningarna. Vill du skapa en tråd om detta så se till och ha en tydlig fråga, gärna direkt i rubriken om det är möjligt.

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."

Sök