nu har jag bytt topplockspackning och vilka tror att det inte kommer att spika mer? alltså en del säger att den knackade o vissa säer att den spikar...`?? men hur som hälst topplockspackningen var pajj och nu har jag bytt den så hoppas bilen fungerar imorn som den ska OBS !!!??? kan det spikaspågrundutav att bilen är chippad??? men återstår om nåra timmar då när jag ska starta upp monstret :]]
nu har jag bytt topplockspackning och vilka tror att det inte kommer att spika mer? alltså en del säger att den knackade o vissa säer att den spikar...`?? men hur som hälst topplockspackningen var pajj och nu har jag bytt den så hoppas bilen fungerar imorn som den ska OBS !!!??? kan det spikaspågrundutav att bilen är chippad??? men återstår om nåra timmar då när jag ska starta upp monstret :]]
hahaoj jag får ursäkta när jag skrev det här inlägget jag var rätt fuller då , men bilen fungerar perfekt nu efter jag bytt topplockspackning var det som gjorde att det spikade , den laddar 1.0
Låser med hänvisning till rubriksanvisningarna. Vill du skapa en tråd om detta så se till och ha en tydlig fråga, gärna direkt i rubriken om det är möjligt.
"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."