3130
Sök

Besviken tråden.

827 Inlägg
17 december 2008
Trådstartare
Nån som åkt o kollat på en bil o sen när man kommit fram så e det verkligen inte vad man tänkt sig, typ blit förd bakom ljuset elr att säljarn har ljugit.

Det har hänt mig 2 ggr

En gång var det när ja skulle kolla på en Sierra DOHC -93 o han sa att det bara va nån liten rost bubbla nån stans o att den va jätte din i skicket.
När ja kom fram så var den skitrostig o en dörr var helt insparkad o det va grova repor över hela bilen. Då hade ja åkt 15 mil enkel väg, ja blev så jävla arg så ja åkte bara därifrån o sa att han inte får en jävla krona för den bilen.

En annan gång skulle ja kolla på en trimmad Saab 900 -95 med ca 300hk i Mariestad.
Då sa säljarn att det inte var några problem alls med bilen o att den hade en "jävligt hård race koppling" som förra ägarn satt i o inga kvitton.
När ja kom fram o körde bilen så visst den gick bra för utom kopplingen va som en svamp det va fan ingen "jävligt hård race koppling" o sen varje gång jag växla till 3´an så skrapa det i lådan, var nog synkringen som börja bli skrot, den sa han inget om.
ja sa bara att ja var tvungen o fundera på det sen åkte jag.

9 108 Inlägg
17 december 2008
Hänvisar till bloggen på din sida.

Sök