4322
Sök

Vindrutetorkaren funkar inte?

I'am AWESOME..
2 783 Inlägg
19 december 2008
Trådstartare
Som topic, den vid passagera sidan har bara slutat att funka??  Rör sig inte alls! Kan det vara skruven som sitter lös som håller den?

Du kö inte med fötterna, du kör med hjärnan!

DFFL
9 020 Inlägg
19 december 2008
Varför skapar du trådar om ALLT?
Öppna huven och titta efter.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

I'am AWESOME..
2 783 Inlägg
19 december 2008
Trådstartare
FireTraXX skrev:

Om jag inte minns fel så är detta forumet till om man behöver hjälp eller ??!?

DFFL
9 020 Inlägg
19 december 2008
emijl skrev:
FireTraXX skrev:

Jo, absolut.
Men du får nog bättre hjälp av att öppna och titta än att någon sitter här och gissar vad felet kan vara.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

Arg Snickare
875 Inlägg
19 december 2008
troligast är väl att torkararmen har lossnat. blir lätt så om man tex försöker "skotta" bort all blötsnö på vindrutan med torkarna. öppna huven o kolla. kolla annars säkringar. tror dock att den går till båda torkararmarna.

I'am AWESOME..
2 783 Inlägg
19 december 2008
Trådstartare
FireTraXX skrev:
emijl skrev:
FireTraXX skrev:

Jo, absolut.
Men du får nog bättre hjälp av att öppna och titta än att någon sitter här och gissar vad felet kan vara.

Jo , klart jag har kollat innan jag skriver här lixom.

I'am AWESOME..
2 783 Inlägg
19 december 2008
Trådstartare
volvo_r-optik skrev:
troligast är väl att torkararmen har lossnat. blir lätt så om man tex försöker "skotta" bort all blötsnö på vindrutan med torkarna. öppna huven o kolla. kolla annars säkringar. tror dock att den går till båda torkararmarna.

Jo va nyss och kolla igen, och torkarmen sitter ju med en skruv längst ner och kände nyss att den satt riktigt högt upp och va löööööööös! yikes

Tack för hjälpen volvo_r-optik!

Arg Snickare
875 Inlägg
19 december 2008
emijl skrev:
volvo_r-optik skrev:

Jo va nyss och kolla igen, och torkarmen sitter ju med en skruv längst ner och kände nyss att den satt riktigt högt upp och va löööööööös! yikes

Tack för hjälpen volvo_r-optik!

no problemas !

Sök