Söker bilder på svart saab, med vita fälgar!

wetese
20 december 2008 · 655 Inlägg

Hej! har nu funderat ett bra tag på att lacka mina oz fälgar vita på saaben, men e osäker på om de kommer sticka ut för mkt. Så därför söker ja nu bilder på en svart saab, med vita fälgar! mvh

RobinBjolin
20 december 2008 · 356 Inlägg

wetese skrev:
Hej! har nu funderat ett bra tag på att lacka mina oz fälgar vita på saaben, men e osäker på om de kommer sticka ut för mkt. Så därför söker ja nu bilder på en svart saab, med vita fälgar! mvh

Ingen som kan hjälpa dig o photoshopa lite?

wetese
20 december 2008 · 655 Inlägg

jo, som du ser har ja fått hjälp , ligger bilder på mitt galleri, men tkr inte de blev så bra, blev så blanka på nått sätt

RobinBjolin
20 december 2008 · 356 Inlägg

wetese skrev:
jo, som du ser har ja fått hjälp , ligger bilder på mitt galleri, men tkr inte de blev så bra, blev så blanka på nått sätt

ok..om jag va du så skulle jag nog lacka dom vita..de skulle nog göra sig riktigt snyggt i kombination med bilens svarta lack.

wetese
20 december 2008 · 655 Inlägg

okej! roligt att höra att nån håller med, funderar på vita, sen fylla i Oz märket i svart färg:)

RobinBjolin
20 december 2008 · 356 Inlägg

wetese skrev:
okej! roligt att höra att nån håller med, funderar på vita, sen fylla i Oz märket i svart färg:)

De skulle bli riktigt snyggt tror ja.
Lycka till wink

wetese
20 december 2008 · 655 Inlägg

okej! får nog bli de tror ja! Om de inte blir alltför dyrt!smile

Epitaph
20 december 2008 · 835 Inlägg

Jag har vita 18" till salu troligtvis. snart förhoppningsvis. (De som sitter på 9-3an)

azXig Finlirare
21 december 2008 · 478 Inlägg

Beror ju på vilken stuk du vill ha. Vita fälgar ger ju mer rally-stuk på bilen.

wetese
21 december 2008 · 655 Inlägg

Epitaph skrev:
Jag har vita 18" till salu troligtvis. snart förhoppningsvis. (De som sitter på 9-3an)

hhur mkt ska du ha för dom dÅ?

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang