Hade varit kul och veta vilka Saabtuners som tänker köra sina lite extremare Saabar på strippen säsong 2009 , såsom t ex bilsportevents.. Kul o veta vilka man skall konkurera med .. Länka gärna till en projekttråd eller liknande.. Mitt projekt www.b-daniels.com är så gott som klart, i stort sett bara mappningen kvar , skönt efter över 2 år av byggande av 2 olika motorer
Blir nog en del Mångs om inte vill avslöja ngt än heller.. Sj blir ja "läktar-förare" å beundrar dom som kör
hehe ok, förmodligen är det så ..
att folk inte vill avslöja mena ja asså
ja fatta de men sj längtar ja grovt efter att få se Robert Uhrs bil..PA:s är alltid lika vass...sen längtar ja efter en *host* Volvo..Skruffses C30 lär bli ball
Sen kommer min jobbarkompis ut med sin 242 T6 med 500hk+ ut..å han håller inte igen
ja fatta de men sj längtar ja grovt efter att få se Robert Uhrs bil..PA:s är alltid lika vass...sen längtar ja efter en *host* Volvo..Skruffses C30 lär bli ball
Sen kommer min jobbarkompis ut med sin 242 T6 med 500hk+ ut..å han håller inte igen
Precis! Längtar enormt mkt jag också.. Är säker på att 2009 blir ett kanon år,, har haft depressioner för att det "tagit sådan tid" (vilket man iofs förstår) me urs´s bil! Inte riktigt depressioner men nästan .. Man har hela tiden hoppats på att få höra nytt om deras bil, men inget hör man.. men nu ljusnar det igen .