3408
Sök

Polisen!!!

3 Inlägg
31 maj 2006
Trådstartare
I skrivandets stund sitter ja här med världens adrenalinkick efter blivit jagad av snuten i 120 knyck på 50 sträcka...blev till slut stoppad men kunde lätt dragit dom men va inte så sugen på de då ja har ganska färsk lapp... stannade o dom börjar tjöta om o dra lappen om dom anmäler det o bös men som tur som ja hade blev det varken indragit körkort eller böter... nån som varit med om liknande?? skriv på bara.. ha de fett!!!

177 Inlägg
31 maj 2006
har inte vart me om nåt så allvarligt men lyckade tjata mig ur böter för dimljus för någon vecka sen smile .. 800 kr är ganska mkt för ett par dimljus tongue

Fisketokig
2 997 Inlägg
31 maj 2006
liknande? Visst har man haft dem efter sig, 2 gånger, båda gånger Volvo och båda gångerna lurade man bort dem men inga polisjakter utan det var bara dra ifrån och de hade ingen chans i övrig trafik.

Saab 9-3 Aero SS --- Honda CBR600RR
Can Am 800XXC Vägreg --- Can Am 450X Vägreg

1 231 Inlägg
31 maj 2006
El Macko skrev:
I skrivandets stund sitter ja här med världens adrenalinkick efter blivit jagad av snuten i 120 knyck på 50 sträcka...blev till slut stoppad men kunde lätt dragit dom men va inte så sugen på de då ja har ganska färsk lapp... stannade o dom börjar tjöta om o dra lappen om dom anmäler det o bös men som tur som ja hade blev det varken indragit körkort eller böter... nån som varit med om liknande?? skriv på bara.. ha de fett!!!

Du blev alltså jagad av polisen i 120 på en 50 väg?? och inte ens böter?

Mitt projekt: Evo III

355 Inlägg
31 maj 2006
Varför köra 120 på 50 sträcka??? Det ju helt idiotiskt!

Tyckar att det är synd att de inte tog ditt kort.

Mvh jonas

Mvh Jonas

671 Inlägg
31 maj 2006
Jag åkte till månen igår men det var ingen där så jag åkte hem igen.

355 Inlägg
31 maj 2006
Daniel skrev:
Jag åkte till månen igår men det var ingen där så jag åkte hem igen.

Hahahahaha

Mvh Jonas

Mvh Jonas

Administratör
11 968 Inlägg
31 maj 2006
Är det en merit att bli jagad av polisen? Vad tror du att det här är? "Brottslingars hangout"? finkan.org? Icke...

tråd låst pga omoget inlägg.

PS. Ge fan i att köra 120 på 50-väg. Vi andra i trafiken vill komma hem till våra familjer.

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."

Sök