Min Toyota Supra Har Blivit Stulen I Natt 19/10 Hjälp Mig Hitta Den!

haagi
18 januari 2009 · 905 Inlägg

jag håller kol vid malmö. . troligt att han tar bron över till DK

ozzy ★★★★★
21 januari 2009 · 455 Inlägg

haagi skrev:
jag håller kol vid malmö. . troligt att han tar bron över till DK

läs hela tråden nästa gång!! så kanske du förstått att den redan är hittad !!

Faniskogen Skogsfan
21 januari 2009 · 649 Inlägg

Usch, verkligen synd på bilen! om jag inte minns fel var det denna som inte var stöldförsäkrad också? Fyfasen, tycker verkligen synd om dig, även om man nu inte har det så ska inte sådant här behöva hända!!

Fan i skogen!
Stereon i A3'n levererad av dBakuten.se Tack för en kanonsupport och hjälp Björn!
Projekttråd: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=114930
Audi A3 (1997)
Fredrik_Rangert Egenföretagare
21 januari 2009 · 999 Inlägg

AudioCarSverige skrev:
när jag hade en toyota och var intresserad av trim
var inte kontakt med nån utlänning i gbg via mail nått år sen
han hade verksta och kunde fixa ALLT i lätt beg
det tyckte jag verkade skumt
hade han inte det så fixade han det sa han

många som har pizzeria
eller verstad som täckmantel

Hej, en Capricosa och ett grenrör till en Supra tack!

Det är säkert så det ligger till Sherlock, alla pizzerior kränger stulna bildelar... roll

camaro67 Meister
21 januari 2009 · 6 763 Inlägg

Lille skrev:
Tjenare allihopa. Min bil hittades för ett bra tag sedan i bårslöv och ja den va uppbrunnen. Polisen har haft den hos sig i 4 veckor pga att dem inte har fått fram att det va min. tyvärr har jag fått tillbaka den om man säger så kommer ut några bilder på den snart. Men är där nån som har sett nått eller hört nått om bilen så säg gärna till... vill jättegärna få reda på vilka det är. Jag vet inte om jag ska ha ett projekt nu att bygga upp den från grunden, men får se, mycket pengar det handlar om. Om jag börjar bygga upp den så kommer det så klart upp en tråd i projekt och den ska ni så klart följa. smile ha det

Skönt att den är hittad men tråkigt att den är upp eldad. Men att bygga på en utbränd bil tror jag inte är någon bra idé. Det finns nog inte en rakplåt på hela bilen då de har en tendens till att slå sig. Sen har jag höra att de rostar som fan efter en brand

Nissan 200sx S14a "LS2" (1999)
Chevrolet Camaro "LS2-T56" (1967)
pampers138 Har alltid rätt!
21 januari 2009 · 689 Inlägg

camaro67 skrev:

Lille skrev:
Tjenare allihopa. Min bil hittades för ett bra tag sedan i bårslöv och ja den va uppbrunnen. Polisen har haft den hos sig i 4 veckor pga att dem inte har fått fram att det va min. tyvärr har jag fått tillbaka den om man säger så kommer ut några bilder på den snart. Men är där nån som har sett nått eller hört nått om bilen så säg gärna till... vill jättegärna få reda på vilka det är. Jag vet inte om jag ska ha ett projekt nu att bygga upp den från grunden, men får se, mycket pengar det handlar om. Om jag börjar bygga upp den så kommer det så klart upp en tråd i projekt och den ska ni så klart följa. smile ha det

Skönt att den är hittad men tråkigt att den är upp eldad. Men att bygga på en utbränd bil tror jag inte är någon bra idé. Det finns nog inte en rakplåt på hela bilen då de har en tendens till att slå sig. Sen har jag höra att de rostar som fan efter en brand

Det är så väldigt sant tyvärr hmm

Livet är ett helvete, du är bjuden!
BMW 528 "BBS" (1983)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang