3849
Sök

Bmw 520

Pekabow i can see u
644 Inlägg
1 februari 2009
Trådstartare
alla nack delar som 520 har , tänkte köpa en 01

1 798 Inlägg
1 februari 2009
nackdelar som ja tycker för klen motor för den stora bilen köp hellre 525 eller 528 drar ej mera kostar inte speciellt mk mer heller. Annars är de väl o kolla upp rost på dem. Att de är välskötta service bok. Kolla autopower.se finns beg guide där

Jag byter bil ofta men man brukar ju säga att omväxling förnöjer

DFFL
9 020 Inlägg
1 februari 2009
Bättre rubrik, annars kommer tråden låsas.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

687 Inlägg
1 februari 2009
kolla autopower. Där står allt du behöver veta.

Allmänt envis
12 512 Inlägg
1 februari 2009
Kolla autopower som redan skrivits, Bmw E39 utnämdes till världens bästa bil av bla teknikes värld så det säger sig självt lite wink

Men satsa på en 525a istället, drar lika mycket, kostar lika mycket att äga men mycket piggare!

Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.

www.bimmerpower.org
3 995 Inlägg
1 februari 2009
E 39, underbart familjebil som håller i alla väder, du tänker på en 520, i din plats skulle jag hoppa direkt , över till 530 dom är inte mycket dyrare än 520 och en klass bättre.
Jag har som du kan se en touring 530 03a som har mycket bra konfort, plats, helförsäkring 7000:- per år
och ligger 0,8 per mil (mycket stan) bra drag bil, stabil, säker.och mer.
Som flera sa, autopower är en mycket bra sajt där du kan läsa, fråga och får svar av kunnig folk.
Hoppas att du blir snart en ny och nöjd BMW ägare.

varje beröring av bromspedalen är första tecken av rädsla!!!
För BMW entusiaster www.bimmerpower.org

Norrlänning
1 453 Inlägg
1 februari 2009
520 är trött som satan... ja skulle nog satsat på en E60. Dom är MKT snyggare.. smile Dom börjar tappa mkt i pris nu också smile

- Har du champagne?
- Jag har en soda stream och en flaska vitt!

3 354 Inlägg
1 februari 2009
vill bara påpeka att han undra över en -01 o de har väl 170 hk så de kan väl inte vara så klena om han vill vara billig så att säga annars så håller jag med  alain om 530

Diplomati är konsten att be någon dra åt helvete på ett sådant sätt att han ser fram emot resan
Att inneha körkort betyder inte att man kan köra... det betyder bara att man just vid ett enda tillfälle körde någorlunda bra

Sök