ovanligt pigg 740gl -90

Opelmadness German cars, quality and beyond
24 juli 2008 · 8 197 Inlägg

decib3L skrev:
det där är BULLSHIT!

Jajjemen!

"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart

"Aldrig mer en Volvo!" -Jag.
BMW 528iA "Långmilaren" (1999)
Renault Laguna GrandTour Privilége "Baguettexpressen" (2002)
marven
14 augusti 2008 · 551 Inlägg

omfg fatta, när min 740 va original GUBBEKÖRD i 18 ÅR, så va min polares golf 1.6 snabbare....

You can't B serious, oh K
robstar
14 augusti 2008 · 205 Inlägg

låg jämte en m3 e36 med min 740, hör och häpna det var en GLE..

tänkte inte så mycket på bilen utan körde om han, han börja blinka med ljusen och körde upp jämte mig i kanske 100km/h och han tuta 3ggr sen raca vi. Jag flippa ner på 4an och stämpla den börja spinna lite men sen när jag fick fäste så lämna jag han i fjärran..

héhé småtrimmad dock, sportluftfilter 9" stort, 4 utblås, filat halvmåne, 4 bar i däcken och dammsugit den invändigt

_Wallis_
14 augusti 2008 · 4 506 Inlägg

Är du hög? big_smile ahaha

Kan du andas kan du dö.
Ruuska_
14 augusti 2008 · 474 Inlägg

robstar skrev:
låg jämte en m3 e36 med min 740, hör och häpna det var en GLE..

tänkte inte så mycket på bilen utan körde om han, han börja blinka med ljusen och körde upp jämte mig i kanske 100km/h och han tuta 3ggr sen raca vi. Jag flippa ner på 4an och stämpla den börja spinna lite men sen när jag fick fäste så lämna jag han i fjärran..

héhé småtrimmad dock, sportluftfilter 9" stort, 4 utblås, filat halvmåne, 4 bar i däcken och dammsugit den invändigt

hahahahaha..

Volvo S60 2.5T AWD
BMW 320D (2011)
DaAddez Volvofreak
14 augusti 2008 · 356 Inlägg

robstar skrev:
låg jämte en m3 e36 med min 740, hör och häpna det var en GLE..

tänkte inte så mycket på bilen utan körde om han, han börja blinka med ljusen och körde upp jämte mig i kanske 100km/h och han tuta 3ggr sen raca vi. Jag flippa ner på 4an och stämpla den börja spinna lite men sen när jag fick fäste så lämna jag han i fjärran..

héhé småtrimmad dock, sportluftfilter 9" stort, 4 utblås, filat halvmåne, 4 bar i däcken och dammsugit den invändigt

WORD!   HAHAHA

// Andreas
S40N T5-04
_IsakssoN_
14 augusti 2008 · 310 Inlägg

decib3L skrev:

GripenT16 skrev:

Ekbl0m skrev:
vissa går bra, har en 740 GL 88 som en gubbe haft och servat på volvo jämt, piskade polarens audi a4 1,8 T och jämt med en annan 9,3 turbo, troligen gjorde han nå fel med saaben men vart bra endå.
enda jag gjort är bytt till sport filter direkt i burken. övrigt orginal.

Va va det för stolp skott som körde dom andra bilarna?????????????

Har inget emot volvo (Anledning dyker nog upp snart tongue)

Men det där är BULLSHIT!

WORD !  big_smile

Det finns två typer av bilar..
Nya Mercedes och gamla Mercedes
Westergren Large Cap
14 augusti 2008 · 1 816 Inlägg

robstar skrev:
låg jämte en m3 e36 med min 740, hör och häpna det var en GLE..

tänkte inte så mycket på bilen utan körde om han, han börja blinka med ljusen och körde upp jämte mig i kanske 100km/h och han tuta 3ggr sen raca vi. Jag flippa ner på 4an och stämpla den börja spinna lite men sen när jag fick fäste så lämna jag han i fjärran..

héhé småtrimmad dock, sportluftfilter 9" stort, 4 utblås, filat halvmåne, 4 bar i däcken och dammsugit den invändigt

Hahaha! big_smile

_IsakssoN_
14 augusti 2008 · 310 Inlägg

robstar skrev:
låg jämte en m3 e36 med min 740, hör och häpna det var en GLE..

tänkte inte så mycket på bilen utan körde om han, han börja blinka med ljusen och körde upp jämte mig i kanske 100km/h och han tuta 3ggr sen raca vi. Jag flippa ner på 4an och stämpla den börja spinna lite men sen när jag fick fäste så lämna jag han i fjärran..

héhé småtrimmad dock, sportluftfilter 9" stort, 4 utblås, filat halvmåne, 4 bar i däcken och dammsugit den invändigt

Vet inte varför jag har svårt att tro dedär.. cool

Det finns två typer av bilar..
Nya Mercedes och gamla Mercedes
Sarge
14 augusti 2008 · 2 337 Inlägg

Haha, sjukt bra tråd!

cagiva_mannen Lysekil
4 februari 2009 · 90 Inlägg

denna tråden asså skulle kuna läsa denna flera gånger om dagen . En 740 gl är inte pigg och kommer alldrig att bli och om du drog din kopmis med audin och den saaben så ska jag dra han med min cykel obs den har inegn ringklocka så jag hinne rinte plinga när jag kör förbi han tog av det för att minska lusft motståndet sparar 50 km/h  . doh blir så trött på er 740 raggare asså . sörijöjst vakna från drömen min polare hade en 740 gl emd en ägare och den bilen hade gott 14 000mil och den var grymt fin i maskinen och när han sålde den så tyckte han som köpte den att den gick som en saab 900 turbo på 185hk tror ni jag skratta eller. och den sålde han för 5000kr skit fin i skicket inte en rostfläck

Volvo 850 T5R "S70R" (1994)
snoddas
4 februari 2009 · 1 142 Inlägg

Frippe1 skrev:
bara satt o tänkte lite...ja har bruna spridare i min 740 88 b230f motor...nån som vet va det e för spridare???

ett par gula som är skitiga?

Beeenny
4 februari 2009 · 982 Inlägg

decib3L skrev:

GripenT16 skrev:

Ekbl0m skrev:
vissa går bra, har en 740 GL 88 som en gubbe haft och servat på volvo jämt, piskade polarens audi a4 1,8 T och jämt med en annan 9,3 turbo, troligen gjorde han nå fel med saaben men vart bra endå.
enda jag gjort är bytt till sport filter direkt i burken. övrigt orginal.

Va va det för stolp skott som körde dom andra bilarna?????????????

Har inget emot volvo (Anledning dyker nog upp snart tongue)

Men det där är BULLSHIT!

påstår du att a4 1,8t går bra då eller ?

Beeenny
4 februari 2009 · 982 Inlägg

snoddas skrev:

Frippe1 skrev:
bara satt o tänkte lite...ja har bruna spridare i min 740 88 b230f motor...nån som vet va det e för spridare???

ett par gula som är skitiga?

haha kung

Children-Of-Bodom . : F a d e r a t o r : .
4 februari 2009 · 5 042 Inlägg

Silken tråd! Kul o se alla volvo tokarna! big_smile
Drog en 1.8 T
Drog en M3
Drog Octavia RS. HAhahaha omfg! Sen kom det i brallan på er va wink ???
Tror ni seriöst dom gav för fullt om ni nu "vann" över dom ?? Dom leker med er för fan. Wakie wakie!

C H E V R O L E T <3
air_denka Volvo turbo trimmare
4 februari 2009 · 195 Inlägg

Ja nå kan man undra om en 740Gl börjar gå så jvligt. Hade de vart en turbo som chippats så hade väl skodan och audin fått svetas mera.. Men inte en M3a!!!! Bullshit på HÖÖÖÖG nivå

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang